دشتی| مراد زارع رئیس بهزیستی شهرستان دشتی در این برنامه با اشاره به اهمیت طرح مانا گفت: یکی از طرح های تاثیرگذار و اثر بخش در راستای پیشگیری از آسیب

همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی افتتاحیه برنامه مشارکت های اجتماعی نوجوانان ایران(مانا) با حضور مراد زارع رئیس بهزیستی شهرستان دشتی برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از بهزیستی شهرستان جم در این آیین مراد زارع رئیس بهزیستی شهرستان دشتی  با اشاره به اهمیت طرح مانا گفت: یکی از طرح های تاثیرگذار و اثر بخش در راستای پیشگیری از آسیب هایی اجتماعی برنامه مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران(مانا) می باشد و این طرح از چندین جنبه مختلف، جزو طرح هایی است که خروجی های قابل توجهی دارد.

وی با اشاره به بحث مشارکت اجتماعی و جمع گرایی اظهار داشت: مشارکت های اجتماعی یکی از مسائل بسیار مهم مخصوصا در حوزه نوجوانان بوده و آنها را قادر می سازد با مشارکت جمعی و همکاری همدیگر برای کاستن از مشکلاتشان اقدام کنند و زمینه پیشرفت اجتماعی را مهیا سازند.

زارع ادامه داد: یکی از اهداف این طرح، کمک به اعتماد به نفس نوجوانان و افزایش مهارتهای زندگی است که آنها می توانند با بارش فکری و مشارکت جمعی، مسائل و مشکلات را بشناسند و سعی کنند تا با روش های علمی و با کمک تسهیلگران عزیز، این مسائل را خودشان احصاء نمایند.

وی از دیگر مزیت های این طرح حضور فعال اعضا در پیشبرد اهداف کارگاه و تقویت روحیه کار مشارکتی، مسئولیت پذیری، توانمند سازی نوجوانان، احترام متقابل، مدیریت زمان، مهارتهای جرات ورزی و نه گفتن، مهارت حل مسئله و... و. دانست.

کد خبر 113857

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد